2BA 26F 3284063 2769875444 6

Mūsu stāsts

No 1922. gada, un mēs vēl tikai sākam!

90 273 3284063 2769873692 6 (1)

NNZ aizsākās 1922. gadā, un uzņēmums veiksmīgi veidoja saiknes ar citu valstu kultūru, uztverot katru dienu kā piedzīvojumu, kas sniedz jaunas iespējas. Pateicoties šim potenciālam, uzņēmuma dibinātājs un viņa pēcteči (tīrasiņu uzņēmēji) tiecas kļūt par daudznacionālu iepakojuma materiālu piegādātāju lauksaimniecības un rūpniecības tirgiem. Mēs vēlamies radīt iedvesmas pilnus iepakojuma risinājumus, kas palīdzētu mūsu klientu piegādātājiem un darbiniekiem kopīgi gūt panākumus.

Šobrīd NNZ ir starptautisks uzņēmums, kas specializējas iepakojuma piegādē klientiem augļu un dārzeņu nozarē. Ģimenes uzņēmums ir kļuvis par organizāciju ar galveno mītni Groningenā (Nīderlandē), 170 miljonu eiro lielu peļņu, 250 darbiniekiem, globālu partneru tīklu un 24 filiālēm Eiropā, Amerikas Savienotajās Valstīs, Kanādā un Āfrikā.

Kas NNZ? Pielāgoti risinājumi Kā NNZ? Patiesa sadarbība Kāpēc NNZ? Pārveidošana
NNZ Lunenburg 2021 (75)

Mūsu redzējums

Uzņēmums NNZ vēlas radīt iedvesmas pilnus iepakojuma risinājumus, kas palīdzētu mūsu klientu piegādātājiem un darbiniekiem kopīgi gūt panākumus.

 

Mūsu uzdevums

Mēs piedāvājam ilgtspējīgus iepakojuma risinājumus, kas pielāgoti pašreizējo un nākamo klientu vajadzībām, izprotot mūsu klientus un atbalstot viņus ar nozarē vadošo sortimentu galvenajās jomās, kā arī ātriem, adaptīviem un pielāgojamiem pakalpojumiem un padomiem.

 

Mūsu pārliecība

Mēs to varam panākt, tikai pateicoties mūsu spēcīgajam partneru tīklam, un tikai elastīgi:

  • Ar iedvesmotiem darbiniekiem, kas jūt, ka viņus novērtē, un kuri strādā ar prieku un aizrautību saskaņā ar kopīgo plānu;
  • Uzticamā sadarbībā ar mūsu piegādātājiem un klientiem;
  • Ar uzņēmējdarbības un piedzīvojumu pilnu garu.

 

Warehouse
Izaugsmes pamatā ir bijis NNZ potenciāls, tostarp uzņēmuma cilvēki, attiecības un vērtība, kuru mēs piedāvājam klientiem, ievērojot pakalpojuma stratēģiju, saskaņā ar kuru mēs labi pazīstam savus klientus.

Mūsu ceļš

Libau pand 1923

1922. g.–1930. g. — celmlauži

Pirmajā desmitgadē mēs bijām celmlauži: Dibinātājs Riens Bots (1889-1964) rada NNZ (Noord Nederlandsche Zakkenhandel) 1922. gadā. Pirmā filiāle bija noliktava Groningenā ar nosaukumu “Libau”, drīz 1924. gadā tai sekoja ēka Hoornsche Diep Groningenā. Celmlauža darbības: braucieni uz ārzemēm uz Baltijas valstīm, Čehijas Republiku un Ungāriju. Kā arī džutas maisu un džutas auduma iegāde Pakistānā, Indijā un Bangladešā. 1928. gadā apgrozījums sasniedza 334 000 NLG.

1930 1940 NNZ

1930. g.–1940. g. — pētnieki

Otro desmitgadi mēs atvēlējām pētniecībai: Lenderts Bots (1911-1972) uzņēmējdarbības iespēju meklējumos izceļoja pa visu Eiropu. 1939. gadā viņš pat apmeklēja Ameriku, kur izveidoja sakarus ar cukura fabriku. Atrodoties Amerikā, viņš iegādājās kokvilnas cukura maisus, kurus viņš aizsūtīja uz Nīderlandi ar “Holland America Line”.

NNZ Foto 22349 Hlwacv

1940. g.–1950. g. — aizraušanās

Trešā desmitgade pagāja ar aizrautību. Lai apmierinātu augošo pieprasījumu, Lenderts pēc kara kārtējo reizi devās ceļot. 1947. gadā viņš iegādājās džutas maisus Amerikā un Kanādā. Sortimentam pievienoja daudzsienu papīra maisus, un pēc tam, kad Spānija kļuva par galveno sīpolu maisu noieta tirgu, tika izveidots kopuzņēmums ar uzņēmumu American Chase Bag.

1ste jute printing machine

1950. g.–1960. g. — stabilitāte

Ceturto desmitgadi mēs veltījām stabilitātei. Stabilas piegādes un godīga uzņēmējdarbība nodrošina uzņēmuma attīstību. 1954. gadā uzņēmumam pievienojās Riena Bota otrais dēls Vims Bots. 1957. gadā NNZ strādāja aptuveni 50 darbinieku, un viņi atzīmēja jaunas filiāles atvēršanu ar pirmo džutas apdrukas mašīnu.

New packaging materials

1960. g.–1970. g. — izmaiņas

Mūsu piektajā desmitgadē pienāca laiks izmaiņām, un sešdesmitajos gados NNZ devās jaunos uzņēmējdarbības virzienos. Jauni iepakojuma materiāli, piemēram, linoleja maisi, daudzsienu papīra maisi, kartons, polipropilēns un polietilēns, kļuva aizvien svarīgāki. Pēc tam, kad 1961. gada 1. decembrī Bots vecākais aizgāja no amata, par NNZ direktoriem kļuva Lenderts un Vims Boti.

Wim Boot Hr

1970. g.–1980. g. — zīmola maiņa

Sestajā desmitgadē mēs mainījām NNZ zīmolu. 1970. gadā Vims Bots nolēma mainīt nosaukumu no “Noord Nederlandsche Zakkenhandel N.V.” uz ‘NNZ industrial packaging bv”. Šādu lēmumu pieņēma aizvien pieaugošo starptautisko sakaru ietekmē, kā arī tādēļ, ka preču sortiments vairs neietvēra tikai maisus, bet arī citus iepakojuma veidus.

MArco

1980. g.–1990. g. — ģeogrāfiskā paplašināšanās

Septītajā desmitgadē mēs ķērāmies pie ģeogrāfiskās paplašināšanās. 1983. gadā uzņēmums atvēra pirmo biroju Vācijā, pēc diviem gadiem tas atvēra tirdzniecības biroju Džordžijas štata Rosvelas pilsētā, kur vadību uzņēmās Marko Bots. 1998. gadā NNZ bija 100 darbinieku, 14 starptautisko filiāļu, un uzņēmums piecu gadu laikā divkāršoja apgrozījumu, sasniedzot 100 miljonus NLG.

Len

1990. g.–2000. g. — pārprofilēšana

Astoto desmitgadi mēs veltījām pārprofilēšanai. NNZ pievienojās Lens Bots, kurš pārprofilēja NNZ kā neatkarīgu konsultantu, kas piedāvā saviem klientiem labākos iepakojuma risinājumus, atsakoties no ražošanas. Viņš izveidoja pētniecības un izstrādes nodaļu, kas vēlāk radīja godalgotos produktus Carry-Fresh, Liqui-Sorb un Twin-Bag.

NNZ Group and Benelux

2000. g.–2010. g. — vizionāri

Devītajā desmitgadē mēs attīstījām jaunu redzējumu. 2002. gada jūnijā dienas gaismu ieraudzīja jauns logotips un devīze: iepakojumu tīkls NNZ. NNZ kļuva par starptautiskā ražotāju, iepakotāju, izplatītāju, universitāšu, valdību un patērētāju tīkla centru. Uzņēmumu no 2004. gada vada Lens Bots, kas pārstāv ģimenes trešo paaudzi. 2007. gada 11. maijā atvēra uzņēmumu NNZ Benelux un NNZ Group jaunu un ilgtspējīgu biroju Groningenā. Uzņēmuma procesu un produktu kvalitātes pamatā ir ISO un BRC sertifikācija.

NNZ Wereldkaart 2023 05 17

2010. g.–2020. g. — starptautiskā arēna

Desmitajā desmitgadē mēs izgājām starptautiskajā arēnā. NNZ ir tirgus līderis pārtikas produktu transportēšanā, vairumtirdzniecībā un iepakošanā mazumtirdzniecībai. Uzņēmums turpina izaugsmi rūpnieciskā iepakojuma jomā. Uzņēmuma apgrozījums ir sasniedzis 170 miljonus eiro, tas nodarbina 250 darba ņēmēju un tam ir 22 meitasuzņēmumi 18 valstīs. Uzņēmumam arī ir starptautisko uzņēmumu, ar kuriem tas sadarbojas, tīkls vairāk nekā 50 valstīs visā pasaulē.

Locations Groningen HQ

2020. g. līdz šim brīdim — pārveidošana

Šobrīd NNZ kā starptautisks iepakojuma uzņēmums turpina augt un apkalpot klientus pārtikas produktu un rūpnieciskajā tirgū, pateicoties pakalpojumiem un tuvajām attiecībām ar klientiem, īpašu uzsvaru liekot uz ilgtspēju un inovāciju visos savas darbības aspektos. NNZ pārveido sevi, savus produktus un pakalpojumus jau no 1922. gada, un tas ir tikai pats sākums

NNZ 100 gadu

NNZ 100 gadu

Uzņēmums NNZ pārveido iepakojumu no 1922. gada. Un ne tikai radot inovatīvus risinājumus saviem klientiem. Mēs arī nepārtraukti pārveidojam NNZ organizāciju. Mēs izveidojām filmu ar nosaukumu “100 gadi NNZ”, kurā mēs precīzi parādām, kā mēs esam pārveidojuši un ieviesuši novatoriskus iepakojumus pagātnē un turpināsim to darīt arī turpmāk.

KĀDĒĻ NNZ IEPAKOJUMU TĪKLS?
PĀRVEIDOŠANA

Ilgtspēja
Stratēģiskas vietas visā pasaulē
Celmlauži
Uzticami un ētiski

PATIESA SADARBĪBA

Ilgstoša partnerība
Kopīgs darbs
#Rethink inovācija
Pilna pakalpojumu klāsta loģistika

PIELĀGOTI RISINĀJUMI

Neatkarīga konsultācija
Viedokļi par inovāciju
Tuvas attiecības ar klientiem
Plašs sortiments

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Esiet informēts par jaunākajiem notikumiem. Abonējiet mūsu informatīvo izdevumu.

"*" norāda obligātos laukus

Kā mēs rīkojamies ar jūsu datiem? Lasiet mūsu Paziņojumu par personas datu drošību