Mazumtirdzniecības iepakojums produktiem
No 1922. gada, un mēs tikai sākam!
Kopš uzņēmuma dibināšanas 1922. gadā NNZ ir transformējies vairākas reizes. Šajā ceļā pats svarīgākais mums vienmēr būs nodrošināt nepārtrauktību saviem klientiem, piegādātājiem un darbiniekiem. Pārveidošana mums ir asinīs, mēs esam uzņēmēji, un mēs izmantojam tirgus apstākļu un tendenču sniegtās priekšrocības. Mēs pārveidojam savu iepakojuma piegādātāja lomu. Šī procesa ietvaros mēs transformējamies, pieņemot stratēģisku lēmumu pārtraukt ražošanu un kļūt par neatkarīgu piegādātāju, kuram ir uzticamu partneru–piegādātāju tīkls un meitasuzņēmumi, kas ģeogrāfiski paplašinās. Mēs pārveidojam savu iepakojuma sortimentu, ieviešot jauninājumus un uzlabojot esošo iepakojumu, kas ietekmē apkalpotos tirgus.
Uzņēmumam NNZ ir ļoti svarīga sadarbība un personiskās attiecības gan uzņēmumā, gan ārpus tā robežām. Attiecības ar darbiniekiem, klientiem un ieinteresētajām personām. meklē saliedētā kolektīvā, lai cits citam palīdzētu gūt panākumus, ar cieņu, krietnumu un godprātību.
Produktu līmenī uzņēmuma NNZ spēks ir klientu iepakojuma problēmu risināšanā. Šo iepakojuma risinājumu izveides pamatā ir zināšanas, pieredze un radošums. Mūsu darbība ir vēsta uz risinājumiem, attiecībām uz klientiem, turklāt mēs domājam radoši.
Pārveidošana mums ir asinīs! Iepakojums ir mūsu kaislība, un mēs atrisinām jūsu iepakojuma dilemmas, izmantojot patiesu sadarbību un pielāgotus risinājumus.
Mūsu mantojums un maršruts nākotnē
NNZ ir starptautisks uzņēmums, kas darbojas lauksaimniecības un rūpniecības produktu iepakojumu materiālu tirdzniecības jomā. NNZ jau no 1922. gada ir 100 % ģimenes uzņēmums, lai gan ar lielu uzsvaru uz uzņēmuma darbību. NNZ pašlaik pieder 30 filiāles 18 valstīs, kā arī pieejams starptautisks uzņēmumu tīkls, ar kuru mēs sadarbojamies vairāk nekā 50 valstīs visā pasaulē gan produktu un tirgus attīstības, gan pirkšanas un pārdošanas jomā. Uzņēmums NNZ galvenokārt darbojas augļu un dārzeņu iepakojumu materiālu nozarē, lai gan mums ir arī rūpnieciskā iepakojuma nodaļas Beniluksā, Vācijā, Skandināvijā, Apvienotajā Karalistē, Amerikas Savienotajās Valstīs, Baltijas valstīs, Dienvidāfrikā un Šveicē.
Domājot par nākotni, mēs uzskatām, ka ir būtiski, lai tāds uzņēmums kā NNZ pastāvīgi iesaistītos iepakojuma materiālu inovācijā un prasībās attiecībā uz materiāliem, kas paredzēti svaigiem augļiem un dārzeņiem vai citiem ar pārtiku saistītiem produktiem, kā arī lai pievērstu nepieciešamo uzmanību mūsu nozares pastāvīgajām ilgtspējības prasībām.
NNZ strādā iepakojuma jomā jau gandrīz 100 gadus, un mēs noteikti gatavojamies turpināt šo darbību vēl vairākas desmitgades. Laika posmā no 1995. gada līdz 2022. gadam uzņēmuma apgrozījuma pieaugums no 30 miljoniem eiro sasniedza 195 miljonus eiro. To mēs panācām decentralizētā nacionālo tirgu struktūrā, kā par to liecina līdz šim lietotais sauklis: Visa uzmanība ir lokāla. Līdztekus šīm decentralizētajām pārvaldītajām valsts struktūrām centralizēti pārvaldītās disciplīnas (finanses, tirdzniecība, produktu izstrāde, cilvēkresursi, IKT un centrālā apgāde) rada apstākļus, kuros dažādas NNZ filiāles var optimāli darboties pārdošanas, loģistikas, pakalpojumu un tiešās tirgvedības jomā.
Viens no mūsu ilgās pastāvēšanas galvenajiem balstiem ir fakts, ka NNZ vēlas ievērot visus likumā noteiktos noteikumus, paktus un noteikumus; NNZ arī atsakās veikt spekulācijas nākotnes līgumu tirgos ne izejvielu, ne valūtu jomā. NNZ to uzskata par savu pienākumu ne tikai pret sabiedrību, bet arī pret saviem darbiniekiem.
Mēs uzņēmumā NNZ augstu vērtējam savus darbiniekus, un viņu vārdā mēs esam sastādījuši paši savus 4P principus, proti: aizraušanās, prieks, personiskais un plāns. Iepakojums mūs aizrauj, mēs vēlamies strādāt ar prieku visnotaļ personiskā veidā, tomēr vienmēr saskaņā ar plānu, kuru mēs sastādījām visi kopā. Tas izpaužas aktīvā kvalitātes politikā un ilgtspējības politikā, tomēr mēs nodrošinām arī starptautiski atzītas kvalitātes garantijas, tādas kā ISO 9001 un BRC sertifikāti un SEDEX. Mums kopā nepieciešams garantēt vidi, kurā kvalitāte, drošība un veselība ir pašsaprotamas. Tādēļ visos NNZ uzņēmumos darbojas nodaļas, kas šīs disciplīnas aktīvi aizsargā.
Uzņēmējdarbība ir prioritāra, ar optimālu caurskatāmību un pastāvīgu fokusu, kura centrā ir nākotnes garantijas.
Botu ģimene
No dibināšanas brīža vēl 1922. gadā Botu ģimenei pieder visi 100 % NNZ akciju. Tomēr ir svarīgi piezīmēt, kā jau to īsumā norādījām iepriekš, ka uzņēmuma NNZ intereses vienmēr ir bijušas svarīgākas par ģimenes interesēm. Tas nozīmē vispirms un galvenokārt aplūkot NNZ mērķus un kā tos var izstrādāt nākotnē; uzņēmējdarbības prioritāte ir garantēt nākotni ar optimālu pārredzamību un pastāvīgu fokusu.
Mūsu galvenie cipari
Mēs vienmēr esam nodrošinājuši sev nākotni un turpināsim to darīt, nepārtraukti pārveidojot NNZ.
Mēs apkalpojam klientus no 30 mūsu meitasuzņēmumiem Eiropā, Amerikas Savienotajās Valstīs, Kanādā un Āfrikā.
Kontaktinformācija
Ilgtspēja
Stratēģiskas vietas visā pasaulē
Celmlauži
Uzticami un ētiski
Ilgstoša partnerība
Kopīgs darbs
#Rethink inovācija
Pilna pakalpojumu klāsta loģistika
Neatkarīga konsultācija
Viedokļi par inovāciju
Tuvas attiecības ar klientiem
Plašs sortiments
"*" norāda obligātos laukus
Šos sīkfailus izmanto, lai optimizētu vietnes veiktspēju un funkcionalitāti. Pārlūkojot vietni, šie sīkfaili nav būtiski. Tomēr ir iespējams, ka noteikti tīmekļa vietnes elementi bez sīkfailiem nedarbosies pareizi.
Šie sīkfaili apkopo datus, kurus mēs izmantojam, lai saprastu, kā mūsu tīmekļa vietni izmanto un uztver. Šie sīkfaili mums palīdz arī optimizēt vietni, lai iegūtu vislabāko lietotāja pieredzi.
Šie sīkfaili ļauj reklāmu tīkliem pārraudzīt jūsu darbību tiešsaistē, lai tie varētu rādīt atbilstošas reklāmas, ņemot vērā jūsu intereses un tiešsaistes uzvedību. Šie sīkfaili arī neļauj atkārtoti rādīt vienas un tās pašas reklāmas.