GVBF T4A NNZ 034 (1)

NNZ 100 gadu

Pārveidojam no 1922. gada, un mēs vēl tikai sākam!

Libau pand 1923

2022. gada 22. oktobris: NNZ 100 gadu

Uzņēmums NNZ pārveido iepakojumu no 1922. gada. Un ne tikai radot inovatīvus risinājumus saviem klientiem. Mēs arī nepārtraukti pārveidojam NNZ organizāciju. Tikai šādi mēs varam patiešām labi apkalpot savus klientus. Ļaujiet mums dalīties vairāku desmitgažu gaitā izbaudītos piedzīvojumos laikā no 1922. gada:

 

1922. g.–1930. g. — celmlauži

Pirmajā desmitgadē mēs bijām celmlauži: Dibinātājs Riens Bots (1889-1964) rada NNZ (Noord Nederlandsche Zakkenhandel) 1922. gadā. Pirmā filiāle bija noliktava Groningenā ar nosaukumu “Libau”, drīz 1924. gadā tai sekoja ēka Hoornsche Diep Groningenā. Celmlauža darbības: braucieni uz ārzemēm uz Baltijas valstīm, Čehijas Republiku un Ungāriju. Kā arī džutas maisu un džutas auduma iegāde Pakistānā, Indijā un Bangladešā. 1928. gadā apgrozījums sasniedza 334 000 NLG.

 

 

1930. g.–1940. g. — pētnieki

Otro desmitgadi mēs atvēlējām pētniecībai: Lenderts Bots (1911-1972) uzņēmējdarbības iespēju meklējumos izceļoja pa visu Eiropu. 1939. gadā viņš pat apmeklēja Ameriku, kur izveidoja sakarus ar cukura fabriku. Atrodoties Amerikā, viņš iegādājās kokvilnas cukura maisus, kurus viņš aizsūtīja uz Nīderlandi ar “Holland America Line”.

 

1940. g.–1950. g. — aizraušanās

Trešā desmitgade pagāja ar aizrautību. Lai apmierinātu augošo pieprasījumu, Lenderts pēc kara kārtējo reizi devās ceļot. 1947. gadā viņš iegādājās džutas maisus Amerikā un Kanādā. Sortimentam pievienoja daudzsienu papīra maisus, un pēc tam, kad Spānija kļuva par galveno sīpolu maisu noieta tirgu, tika izveidots kopuzņēmums ar uzņēmumu American Chase Bag.

Leendert Boot 01 SS 1938 Amsterdam NNZ Foto 22349 Hlwacv Rien Boot 01

1950. g.–1960. g. — stabilitāte

Ceturto desmitgadi mēs veltījām stabilitātei. Stabilas piegādes un godīga uzņēmējdarbība nodrošina uzņēmuma attīstību. 1954. gadā uzņēmumam pievienojās Riena Bota otrais dēls Vims Bots. 1957. gadā NNZ strādāja aptuveni 50 darbinieku, un viņi atzīmēja jaunas filiāles atvēršanu ar pirmo džutas apdrukas mašīnu.

 

1960. g.–1970. g. — izmaiņas

Mūsu piektajā desmitgadē pienāca laiks izmaiņām, un sešdesmitajos gados NNZ devās jaunos uzņēmējdarbības virzienos. Jauni iepakojuma materiāli, piemēram, linoleja maisi, daudzsienu papīra maisi, kartons, polipropilēns un polietilēns, kļuva aizvien svarīgāki. Pēc tam, kad 1961. gada 1. decembrī Bots vecākais aizgāja no amata, par NNZ direktoriem kļuva Lenderts un Vims Boti.

NNZ First Jute Printing Machine 1950 1960 NNZ Foto 22287 Zaytlx Wim Boot Hr The NNZ journey 1960 - 1970

1970. g.–1980. g. — zīmola maiņa

Sestajā desmitgadē mēs mainījām NNZ zīmolu. 1970. gadā Vims Bots nolēma mainīt nosaukumu no “Noord Nederlandsche Zakkenhandel N.V.” uz ‘NNZ industrial packaging bv”. Šādu lēmumu pieņēma aizvien pieaugošo starptautisko sakaru ietekmē, kā arī tādēļ, ka preču sortiments vairs neietvēra tikai maisus, bet arī citus iepakojuma veidus.

 

1980. g.–1990. g. — ģeogrāfiskā paplašināšanās

Septītajā desmitgadē mēs ķērāmies pie ģeogrāfiskās paplašināšanās. 1983. gadā uzņēmums atvēra pirmo biroju Vācijā, pēc diviem gadiem tas atvēra tirdzniecības biroju Džordžijas štata Rosvelas pilsētā, kur vadību uzņēmās Marko Bots. 1998. gadā NNZ bija 100 darbinieku, 14 starptautisko filiāļu, un uzņēmums piecu gadu laikā divkāršoja apgrozījumu, sasniedzot 100 miljonus NLG.

MArco NNZ Flexoplast Harlingen Woven net bag drawstring knitted net bag drawstring

1990. g.–2000. g. — pārprofilēšana

Astoto desmitgadi mēs veltījām pārprofilēšanai. NNZ pievienojās Lens Bots, kurš pārprofilēja NNZ kā neatkarīgu konsultantu, kas piedāvā saviem klientiem labākos iepakojuma risinājumus, atsakoties no ražošanas. Viņš izveidoja pētniecības un izstrādes nodaļu, kas vēlāk radīja godalgotos produktus Carry-Fresh, Liqui-Sorb un Twin-Bag.

 

2000. g.–2010. g. — vizionāri

Devītajā desmitgadē mēs attīstījām jaunu redzējumu. 2002. gada jūnijā dienas gaismu ieraudzīja jauns logotips un devīze: iepakojumu tīkls NNZ. NNZ kļuva par starptautiskā ražotāju, iepakotāju, izplatītāju, universitāšu, valdību un patērētāju tīkla centru. Uzņēmumu no 2004. gada vada Lens Bots, kas pārstāv ģimenes trešo paaudzi. 2007. gada 11. maijā atvēra uzņēmumu NNZ Benelux un NNZ Group jaunu un ilgtspējīgu biroju Groningenā. Uzņēmuma procesu un produktu kvalitātes pamatā ir ISO un BRC sertifikācija.

 

Len Potatoes 00031 Carry Family Net Claf Film Bag NNZ 28C 2CA 3284063 2769862419 6 (1) NNZ Wereldkaart 2019 06 2 Lr

2010. g.–2020. g. — starptautiskā arēna

Desmitajā desmitgadē mēs izgājām starptautiskajā arēnā. NNZ ir tirgus līderis pārtikas produktu transportēšanā, vairumtirdzniecībā un iepakošanā mazumtirdzniecībai. Uzņēmums turpina izaugsmi rūpnieciskā iepakojuma jomā. Uzņēmuma apgrozījums ir sasniedzis 170 miljonus eiro, tas nodarbina 250 darba ņēmēju un tam ir 22 meitasuzņēmumi 18 valstīs. Uzņēmumam arī ir starptautisko uzņēmumu, ar kuriem tas sadarbojas, tīkls vairāk nekā 50 valstīs visā pasaulē.

 

2020. g. līdz šim brīdim — pārveidošana

Šobrīd NNZ kā starptautisks iepakojuma uzņēmums turpina augt un apkalpot klientus pārtikas produktu un rūpnieciskajā tirgū, pateicoties pakalpojumiem un tuvajām attiecībām ar klientiem, īpašu uzsvaru liekot uz ilgtspēju un inovāciju visos savas darbības aspektos. NNZ pārveido sevi, savus produktus un pakalpojumus jau no 1922. gada, un tas ir tikai pats sākums

 

GVBF T4A NNZ 034 (1) Together is better Apples&pears 12008 Cardboard Tray Punnet NNZ Potatoes 07805 Paper Vento Net Claf Bag NNZ (app)

Trīs panākumiem bagātās Botu ģimenes paaudžu kredo vienmēr ir bijis: NNZ, pirmkārt, rūpējas par cilvēkiem, otrkārt, rūpējas par cilvēkiem un, treškārt, rūpējas par cilvēkiem. Šo uzņēmuma “individualitātes” redzējumu lielā mērā, protams, ietekmējušas dažādās Botu ģimenes paaudzes. Uzņēmējdarbība, aizraušanās, harmonija un partnerība ir ģimenes kultūras pamatvērtības. Botu ģimenei pieder 100 % akciju, un uzņēmuma intereses vienmēr ieņem pirmo vietu.

 

Pateicoties mūsu pārveidojošai pieejai, uzņēmums NNZ koncentrējas uz loģistiku un iepakojumu risinājumiem, kas nāk par labu pasaulei klientiem un patērētājiem. Lai gan augstās kvalitātes iepakojums jau sniedz ieguldījumu mūsu vidē, galīgais mērķis ir: iepakojuma 100 % apritīgums. Ilgtspēja vai, citiem vārdiem sakot, cilvēku, uzņēmumu un pasaules nepārtrauktība, ir saistošais faktors uzņēmumā. Ideja, kas NNZ vienmēr ir bijusi par uzņēmējdarbību, ir tāda, ka jums jābūt gataviem nākotnei, jābūt inovatīviem visos tās aspektos attiecībā uz organizāciju, tirgiem, produktiem, jums jāturpina inovācijas. Mūsu sabiedrība bez iepakojuma pastāvēt nevar. Mēs darām visu iespējamo, lai aizrautu mūsu klientus un partnerus ar savām pārveidošanas idejām.

KĀDĒĻ NNZ IEPAKOJUMU TĪKLS?
PĀRVEIDOŠANA

Ilgtspēja
Stratēģiskas vietas visā pasaulē
Celmlauži
Uzticami un ētiski

PATIESA SADARBĪBA

Ilgstoša partnerība
Kopīgs darbs
#Rethink inovācija
Pilna pakalpojumu klāsta loģistika

PIELĀGOTI RISINĀJUMI

Neatkarīga konsultācija
Viedokļi par inovāciju
Tuvas attiecības ar klientiem
Plašs sortiments

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Esiet informēts par jaunākajiem notikumiem. Abonējiet mūsu informatīvo izdevumu.

"*" norāda obligātos laukus

Kā mēs rīkojamies ar jūsu datiem? Lasiet mūsu Paziņojumu par personas datu drošību