Why NNZ packaging?

  • Worldwide coverage
  • Focus on local
  • Broad portfolio
  • Innovative trendsetter
  • Customized packaging
  • Reliable & ethical
  • Sustainable & social-minded
Informācijas pieprasījums

NNZ piedāvā: pētījums par tomātiem

  • NNZ study tomato

Datums: 1 februārī 2013

Laikā no 2012. gada novembra līdz 2013. gada janvārim NNZ veica klientu apsekojumu Vācijā, Nīderlandē un Beļģijā, lai noskaidrotu klientu paradumus saistībā ar tomātu iegādi un to iepakojumu.
Saistībā ar tomātiem un to iepakojumu tika apzināti seši klientu segmenti.
Katram segmentam ir noteikti uzskati par to, kā uzlabot „tomātu garšu”, izvēloties optimālu iepakojumu. Visos segmentos atzinīgi novērtē iepakojuma „caurspīdīgumu’”, „izturību”, „ventilāciju”, jo tas aizsargā tomātu viendabīgumu un stingrību.
 

  • NNz icon 1922

Par NNZ

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

NNZ is a multinational company owned and run by the family Boot since 1922. Its employees create packaging solutions for their clients in the fresh produce and industrial market. In 1922 NNZ started trading jute bags from 'Pakhuis Libau' in Groningen (The Netherlands), the start of a family business with international ambitions.
Today, NNZ has grown into an organisation with more than 250 employees, serving clients from offices in Austria, BeNeLux, Canada, Denmark, Norway, Germany, Italy, Poland, Latvia, Lithuania, Estonia, South Africa, United Kingdom, USA.
In close cooperation with our partners in 40 other countries NNZ provides packaging solutions to a worldwide customer base.